środa, 18 listopada 2015

Speed paintingowanie - sposób drugi, cz. 2.

Poprzednio, improwizując, nabazgrałem sobie ogólny szkic obcego krajobrazu w skali szarości. Teraz trzeba dobrać do niego kolorystykę.

Speed painting - how to.

Zdecydowałem się na ciemną, "nocną" tonację.

rysowanie Wacom Cintiq 32 HD



Trzeba mi jednak pamiętać o tym, że w sąsiedztwie takich księżyców, planeta byłaby nocą całkiem dobrze oświetlona. Zdecydowałem się więc na rozjaśnienie obcego krajobrazu (wiem, że może jeszcze zbyt słabo, ale co tam ;p).

rysowanie Wacom Cintiq 32 HD

Aby pokazać ogrom budowli, dodaję jeszcze dwie ludzkie postacie w skafandrach, przy, nazwijmy to, wejściu...

Rysowanie - Wacom Cintiq 32 HD

Nie staram się przy nich za bardzo, będą przecież tylko małym dodatkiem a przy speed paintingu czas goni :). Całość wygląda teraz tak:

Rysowanie - Wacom Cintiq 32 HD

Jako, że jest tam coś na kształt ziemskiej dżungli, trzeba mi będzie jeszcze pododawać więcej roślinności na pierwszym planie. Następnie przyjdzie czas na nieco szczegółów i ostateczną poprawę kolorystyki i kontrastu. Na efekt finalny zapraszam do kolejnego posta.

CDN. 

Brak komentarzy: